2009-04-07 | 16:02:11

Helt slut.

Äntligen hemma igen. Fy vad trött jag är. Mkt att göra på Coopan i dag. Folk handlar som bara den. Vad då lågkonjuktur ??
Men vi var så grymma på mejan att vi skickade ut folk på lite andra avdelningar som hade lite mera kaos.
Men nu är jag som sagt var hemma.
Lite att göra här hemma med.
Tränade faktiskt Diesel lite direkt jag kom hem. Han gick betydligt bättre, orkade hålla konc uppe längre. Bra med mjukost som smakar renkött. ;0) Men vi har mkt att jobba på ännu. Inte inne dock, där är han världens champion !!

Hade tänkt försöka dra vinnaren och redovisa den ikväll oxå. Många som ville vara med, vilket är super kul !! Önskar bara att jag hade priser åt alla.

Först hade jag dock tänkt att andas lite, dricka lite T, läsa lite bloggar samt nyaste Canis som kom idag.

Puss !!


Pssst jag fick förresten en kram av förra vinnaren idag. Dock hade han inte nagellacket på sig, vilken besvikelse. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback