2009-04-20 | 16:06:12

Inte tip top.

Jag känner mig inte riktigt tip top. Fryser och nyser en hel del. Tappade upp ett varmt skönt bad, och klev ner med BH och trosor, så med i matchen är jag. Passade på att göra en hårinpackning medans jag låg i badet, det behövde mitt stackars hår verkligen. Så nu sitter jag har och luktar gott !!
Funderar faktiskt på att ta en liten tupplur. Hundarna bara sover och sover så dem går de ingen nöd på iallafall. Fast det känns väldigt onyttigt att sova mitt på dagen, host de är visst redan eftermiddag.

Kanske blir jag lite roligare om ja får lite sömn oxå ??

Kommentarer
Pigge skrev:

Sov gott å krya på dig!

2009-04-20 | 17:33:57
Carro skrev:

Nej va trist att vara sjuk! Tänkte höra om du skulle med ner på Nolia o träna en sväng men antar att du passar?



Kan du skicka din mailadress igen, jag hittar såklart inte lappen jag fick.



Krya på dig!

2009-04-20 | 17:47:07
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback