2009-04-21 | 21:06:11

Lite hunderi i bilder.

Efter lite övervägande, och ingen att gå på stan med så blev det heden iallafall.
Körde faktiskt ett fältsök med Diesel samt två enkelmarkeringar med Eskil. Disseman provade mig lite och ville behålla dummyn själv, eller iallafall fortsätta snosa. Men en korrigering utan ord gjorde susen. Eskil han hämtade kanindummyn två gånger utan problem !! =0)
Sedan blev det en promenad i skogen bland färsk älgspillning, spår och renkadaver. Alltid lika spännande !!
Såg faktiskt ett ställe där jag skulle kunna lägga en nybörjar spår, blir sugen på att ta fram klövarna. Dock hinner jag nog inte i morgon, så de får bli senare, men snart !!

Väl hemma så började Diesel dregla något så kompiöst, loj var han oxå. Efter ett samtal till jourhavande kompis ( I ) så bestämde vi oss för att ge honom lite A-fil och kolla läget. Nu märks de inte alls på honom, men matte hjärnan skenade iväg.
Tack Plingan !!

Nu blir det The Mentalist och lite kvällsfika. Sedan blir det faktiskt sängen. Bytte så jag börjar sju i morgon istället för tre. Jag får fler timmar,samt slipper jobba till tjugotvå.

Lite bilder.

Eskil väntar på sin tur.


Diesel in action. (skräp på skuggan, nybörjar misstag !! )



Eskil hämtar "ninen".


Eskil.



Diesel softar lite.


Nu lite TV !!


Kommentarer
Nillah skrev:

Vilka Sötingar!! =0)

2009-04-21 | 21:47:12
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Nillah skrev:

Vilka Sötingar!! =0)

2009-04-21 | 21:50:02
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Veronica o Liva skrev:

Hej Jenny.

Vilka fina bilder på dina snyggingar.Nu kanske jag har en till att leja till att fota oss i "action"!!?

Hoppas vi syns till helgen.

Kram

2009-04-21 | 22:05:20
URL: http://veronicach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback