2009-04-20 | 22:35:19

M svängde förbi.

M svängde förbi. Hon skulle inte stanna så länge, hon hade tänkt vara hemma vid nio. Hon åkte precis. ;0)
Hon har ju vara borta så länge nu att vi hade ju massor att ta igen. Jag fick några sparkar i baken och använde henne till vad hon är till för helt enkelt !!
Hann ju inte med allt, så vi bestämde oss för en getingkväll. Elin jag behöver din hjälp där. ;0)
NU måste jag sova, men känner att jag är lite uppe i varv efter allt tjejsnack. Så underbart att hon är hemma !!
Vi har saknat henne, verkligen.

Körde lite apportering på innergården när hon kom. Diesel var på hugget nanting !! Sen fick de goda levergodisar av M och Diesel förvandlades till den söta underbara hästen han kan vara. ;0)

En mkt bra kväll med andra ord. Känner mig fortfarande överkörd men nu ska jag i säng så jag hoppas att det blir bättre till i morgon.

Sov gott alla söta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback