2009-04-05 | 11:17:10

Min nya vän och jag.

Jag tänkte ju inte på att ja kunde ta med mina nya vän ut på balkongen i solen.
Hur härligt som helst, kanske lite kallt. Eskil han ligger i solen och myser medans Diesel har koll på grannskapet.
Snart blire en lång härlig promenad.

Annars har jag inte så många planer för dagen, måste gå in på Coop o hämta mina nya kläder, men de är väl typ det enda. Börjar sex i morgon så kvällen blir inte alltför sen. Jobbar nu hela veckan, långa pass men mest förmiddagar. Tänkte försöka komma igång med träningen igen lite lätt. Jag och I gjorde en löprunda ( i vinterjackor och uggs precis efter maten.) och jag kände att jag har mkt kvar innan ja orkar springa en längra sträcka. Måste börja spåna på hur vi ska börja med träningen samt vart vi ska springa.
Ojojoj hur ska lillan orka ??

Tänk att de snart redan är påsk, tiden bara rusar iväg, snart äre midsommar, ja blir ett år yngre, PDOL och semester och sedan är sommaren slut. Det är ju snart jul om man tänker efter !! :0)

Vad ska ni göra idag i detta underbara väder ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback