2009-04-04 | 07:59:18

Morgonstund.

Uppe med tuppen, enligt mig. Enligt min far (som väcker tuppen.) har jag haft sovmorgon.;0)
Snöar idag med, jag som hade hoppats på solsken !!
Men som alla äldre här uppe säger, den nya snön ska äta upp den gamla. Hoppas då verkligen det, för annars ser jag ingen mening med den. Även om jag vet att det är lite tidigt att önska barmark.

Läste Ts blogg om att vi har haft nyinvigning på Coopan, vilket påminde mig om att jag måste gå och hämta mina nya kläder. Numera kommer vi inte att se ut som smurfar, utan som Byggare Bob. Ja ska försöka ta en bild på T senare så nu får se !!

Nu kanske man ska få i sig ngt i magen !!
Tjing !!

Kommentarer
Theres skrev:

Jo gör det !! Så alla andra får njuta med !



Puss

2009-04-04 | 13:40:23
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback