2009-04-23 | 21:20:05

Ögonspöken !!

Har varit ute på en promenad med Ingela och Hugin. Samt tränat lite inför söndagen.
Tror jag har kommit på några knep, men det gäller att hålla sig lugn och tänka inne i ringen.
Lite mera träninge blir det nog i morgon och på lördag.
Eskil han har fått bada han. Måste ju vara ren och snygg på söndag när vi ska träffa uppfödarna. ;0)

Nu är det Criminal Minds. Fast just nu är det paus.
PM:et för Skellefteå kom idag, först trodde jag att det var 9 ökl hanar. Då hade jag tänkt kasta in handduken. sen såg jag att det var 4, jag hade kollat på labradorerna. Varför de kändes lättare med 4 än 9, vet jag inte. Jag är ju lite svammlig av mig. Om det nu blir Skellefteå, Birger får bedöma på söndag. Jag tycker fortfarande att han är lite rund, men när jag känner på honom så känns han i bra hull. Jag tror jag har ögonspöken åsså !! =0)

Nu ska ja brygga lite T, kolla i almanackan hur det ser ut i framtiden. När vi kan ha en getingfest och så. ;0)

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback