2009-04-15 | 13:25:51

Promenaden.

Vilken härlig utflykt. Det blev Norra Pitholm igen, men nu for jag tillbaka dit jag brukar vara. Men jag hittade ändå en ny väg att gå. Skoterspåren var så hårda att jag lätt kunde gå där utan att sjunka igenom. Och där det var lite lösare så gick ju pojkarna igenom först så jag blev ju varnad i tid.
Däremot var det hur mkt älgspår som helst, överallt. Pojkarna vindade några gånger och jag väntade med spänning, men vi fick inte se någon älg inte.
Diesel tycker att det är så härligt ute att han ligger på balkongen, han tänker nog ligga där tills jag går på jobbet. Eskil han gnager på ett litet ben han.
Tog med mig kameran. Tog några bilder, men jag var mest i mig själv och kom knappt ihåg att använda den. Några bilder hann jag dock med. Önskar jag hade haft det större objektivet med mig, men det är ju så tungt att bära.













Dubbel snusläpp.



Det var lite av dagens bilder. Nu ska jag dricka lite T och sedan göra mig klar för dagens arbete.
Kjam !!

Kommentarer
Pigge skrev:

Fina bilder, hade gärna varit med!

2009-04-15 | 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback