2009-04-07 | 21:18:33

Prommis med dalmatinerna.

Kommer just in ifrån en prommis med hundarna. Träffade Sandra på vägen och vi slog följe. Diesel och Taylor fick träffas en sväng. Taylor sa snabbt ifrån att hon ville minsann inte ha med en snorunge att göra. Disse fattade vinken snabbt. Jag tyckte de var så himla bra att få träffa en hund som vänligt med bestämt säger ifrån. Min hund behöver lära sig att alla vill inte leka. Casper får han träffa någon annan gång, Sandra var lite osäker på hur han skulle reagera på honom. Så vi gick bara rakt fram sida, vid sida. Kanske får de träffas nästa gång vi går ut eller så inte. Vi har inte bråttom alls. Trevlig att ha någon att gå med här i stan. Måste ha sett ganska så roligt ut, Sandra med två dalmatiner och jag med två goldisar. =0)

Nu hade jag tänkt se The Mentalist, dricka lite Roobios Blåbär Yoghurt och sedan krypa i säng. Hade tänkt kliva upp lite tidigare i morgon så jag hinner gå en powerwalk med dogsen innan jobbet. Om jag lyckas med det har vi osett ännu. Men man måste ju ha mål här i livet, eller hur ??!!

Nu börjar det om.
Tjing !!

Kommentarer
Elena skrev:

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren?

2009-04-08 | 09:50:33
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback