2009-04-25 | 10:44:02

Skor vs. skor.

Alla verkar tro att jag har dille på skor. Till saken hör att jag aldrig kunnat köpa skor för att de alltid varit förstora. Scorett tar dock in skor i storlek 35, så äntligen kan jag oxå få känna mig fin.
Är det så konstigt att jag blir så glad när jag hittar ett par som passar ??
Man kan ju se det som om jag tar igen 25 år ikke skoshoppande, så då blir det ju inte så farligt. ;0)

Beställde ju ett par från HM för ett tag sedan, de kom ju först i storlek 39. Nu har de kommit i rätt storlek. Jag beställde dock ett par snarlika från La Redoute som kom för ett tag sedan, dessa var ett par 35:or. Jag tycker de från LR är snyggare och sitter bättre, så de från HM får åka tillbaka. Jag gör nog inte så mkt med två liknande skor.


La Redoute skorna.


HM skorna.

Nu sk ajag försöka hålla mig från att köpa skor ett tag, men jag kan ingenting lova. ;0) Jag behöver dock ett par vita tygskor, samt att jag skulle vilja ha ett par gladiatorsandaler.
=0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback