2009-04-01 | 19:50:26

Sommarlängtan.


Nu har jag hämta ut mina paket. Jag var ganska så nyfiken eftersom jag egentligen inte hade någon aning vad som var i. ;0) Eller i La Redoute visste jag ju att det var ett par skor. Men HM kände jag mig osäker på. T skrattade och undrade om det inte var dax att dra ner på shoppandet då. Jag såg ut som ett frågetecken. ;0)
Dock blir det att skicka tillbaka en del från HM, hade ju beställt två jackor, eller egentligen en men i två storlekar. Dock var den inte min stil samt att den var superduper tunn, och inte ngt för mig som fryser konstant.
Ska försöka fota lite, batterierna måste bara laddas.
Skorna från LR satt super, små fötter ni vet. Det var ju en 35 så den passade !! Så nu längtar jag till sommar, bara ben och ett par snygga shorts eller en snygg klänning kanske.
Haha fast i sommar kommer jag säkert vara mest i skogen och träna apportering och dra blodspår.
Förhoppningsvis tar jag mig tid att vara "normalt" klädd oxå.


Nu sitter jag och funderar på om ja ska försöka ta mig till Iggejaur i helgen. Jag skulle behöva lite semester för själen. Har inte sagt ngt till M ännu, fast ja vet att jag är välkommen. Om inte annat så behöver hon då mer mat !!
Nu ska jag digga lite till "Jenny let me love you".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback