2009-04-09 | 20:48:15

Tärdast.

Jag har varit så himlans tärd idag. Nu har jag sovit en stund och känner mig lite bättre. Funderar på en långprommis med dogsen. Diesel är förresten anmäld till Skellefteå utställningen den andra maj. Som de är nu är han lite för tjock faktiskt. Så vi får se om vi åker eller inte. Eskil ska få komma ut på banorna han med. Men eftersom ja var så osäker om det blir att åka i maj så kändes det onödigt att slänga 280 kr gånger två i sjön.

Många som är spända på tävlningsresultatet, och de är klart men ja har haft problem att komma i kontakt med vinnaren. Och ja vill kunna göra det samtidigt som ja annonserar ut det här !!
Ska genast göra ett nytt försök !!

Lite sur att ja missar inoff. utställningen på Nolia i morgon. Den brukar vara riktigt bra, hörde att de var sju goldens anmälda. Så nyfiken på vilka de är !!

Nu ska jag försöka ordna till tävlingen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback