2009-04-02 | 21:25:54

Tjejkvällen som inte blev som den brukar.

Tjejkvällen blev ingen höjader för mig. Magknip gjorde att jag ganska så snabbt drog mig hemåt. Nu ligger jag is offan med vetekudden och min nya vän framför mig. Ni ska få se senare. En ledtråd är att jag skriver på den just nu. ;0)
Nu hoppas ja bara att magen är bra i morgon så jag kan dra ut i skogen och leka skogsmulle med M hela helgen.

Criminal Minds är på femman nu, riktigt bra. Man blir lite illa till mods ibland, fy vilken värld vi lever i. Däremot är är den mörkhyade Martin Stenmarck en liten ljuspunkt ;0)

Kollade lite på låparskor idag men de var ju svindyra. Sen är ju minsta dam 36:or och barnskorna var tydligen inte lika bra för en tjej i min ålder (vad de nu menade med det !!) .So what to do. ??

Nä nu ska ja inta ryggläge en stund till. Hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback