2009-04-02 | 11:20:41

Torsdag.

Torsdag redan. Hjälpas vad tiden går fort.
Ikväll är det tjejkväll här i stan och jag hade tänkt gå ner och kolla om det finns några fina erbjudanden. Hade även tänkt gå och kolla om min innebandyklubba har kommit, lite surt att ja kanske inte får använda den under denna säsongen, men ok den är ju super cool. Vänta tills ni får se den.
Vädret är inte lika super duper bra idag, jag som hade tänkt sitta på min balkong och läsa nyaste nr av Glamour som damp ner i brevlådan idag. Fast de går nog lika bra att läsa den framför Våra bästa år.
Jag har inte sett den serien på ja säkert ett år, ändå fattar jag allt som händer. Är inte det kvalitet va ??!! ;0)

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback