2009-04-26 | 20:25:27

Update.

Efter en lång dag är vi hemma i soffan.
Det gick väl ganska så bra idag. Vi stod 2:a bakom hunden som vann allt så det är väl ok. Dock kändes det riktigt bra i ringen idag, jag fick honom att röra sig mkt bättre än sist. Vi behövde detta i bagaget innan Skellefteå. Så med det är jag mkt nöjd, han skötte sig som en lite pärla !!

För Hugin gick det jättebra. Första gången och han var sååå duktig. Hp och BIR. Ingela borde vara nöjd med sin lilla kille.

Jag känner mig rätt så trött I huvudet. Blev inte så nervös idag och lyckades tänka klart inne i ringen. Det var grymt skönt att få känna att jag hade kontroll över både mig själv och hunden.
Känner mig tillfredställd !! ;0P Haha.

Nu ska jag mysa lite mera i soffan innan det blir sängen. Bilder och dylikt kommer senare.

Adjö !!

Kommentarer
Ingela skrev:

Hon ÄR mycket nöjd med sin lille kille ;)

2009-04-28 | 14:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback