2009-04-05 | 16:15:39

Vad betyder ditt namn ??

www.svenskanamn.se kan man kolla upp vad ens namn betyder.Man får även veta hur många kvinnor respektive män som heter så. Som tex. det finns en man i sverige som heter Jenny !!
Man kan även kolla vad barnen kommer heta. Man skriver bara in mamman och pappans namn så kommer det upp.

Maria och Jonas fick Viola om det blev en flicka, samt Ville på en pojke.
Ingela och Hans fick Jonny på en pojke och Jarla (!!) på en flicka.
Jag och Ingela tillsammans skulle få en Inga !!

Lite lagom småroligt att kolla upp om man har lite att göra. Lucas och Maja var i topp ifjol. Så Vickan var moderiktigt när hon valde namn. =0)

Nu ska jag kolla vad mina och Nicks barn ska heta !! Mohahahahhaha !!

Psssst der verkar som om de blir olika namnförslag när man är in fler gånger. Lite tråkigt kan jag tycka.


Kommentarer
Ingela skrev:

Ha ha ha ha, det var bra ;)

2009-04-05 | 18:31:06
Ingela skrev:

Var just in och kollade... Hi Hi du har nog skrivit fel namn min vän :)

2009-04-05 | 18:44:12
T skrev:

Nåja, jag fick Åslög som tjej och Öten som kille... Kul, tror jag skippar hejna med barn :=/



KramoPuss

2009-04-08 | 09:38:25
URL: http://theressorvag.blogg.se/
T skrev:

Östen såklart

2009-04-08 | 09:38:56
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback