2009-04-23 | 10:44:44

Vilken bra start på morgonen !!

Klickar mig in på bloggen för att skriva ett litet morgoninlägg. Vad ser jag inte då, jo världens gulligaste kommentar från Emma. Den värmde massor i hjärtat och gav mig ett stort leende på läpparna !! =0)
Även om jag har lite svårt att förstå hur ja kan inspirera när jag är så pass oispirerad själv.
Men det var guld värt !!
Tack tack !!

Diesel han håller just nu på att rensa tvättpåsen på sockar. Han hämtar dem och levererar dem så fint till matte. Jag har väl drygt tio par på bordet just han. Han ser lika stolt ut varje gång.

Ledig idag, så skönt. Känns som om de verkligen behövs. Jag har varit lite down på sistone, helt utan energi. Men de ska vi nog råda bot på.
Solen skiner som bara den. Jag sitter här och funderar om ja ska ut på en långprommis nu med hundarna, elle rom jag ska göra bort stan först. Kanske ringa I och höra om hon och Hugin är på. Eller kanske köra en kortare prommis och ett träningspass (ett sockpar till.) jag måste ju vara duktig nu. ;0) (ett sockpar till.)

Hade en halvknasig dröm inatt (ett sockpar till.) vi skulle åka på utställningen, Ingela backade ur i sista sekunden. Hon ville inte bli smutsig om fötterna !! Vi kom aldrig fram dit vi skulle. Och jag missade allt. Diesel var den enda goldenhanen och alla sa vi skulle ha vunnit allt. Snacka om att ha ågren. ;0)

Vet ni vad, nu ska jag och datorn dra oss ut på balkongen en stund. Sen ska jag nog ringa mor min och höra om hon ska på stan idag.

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback