2009-08-20 | 13:23:59

Älskade muggar !!

Jag har haft en såndära lite dålig dag idag. Inte för skolan eller så. Jag tycker att det känns bra, personerna i klassen känns vettiga, och jag vill egentligen bara plugga på riktigt nu.
Men det är lite annat som inte går riktigt som jag vill, som gjort mig lite låg.
Tänkte att en promenad med hundarna, det brukar ju göra susen för humöret. Självklart började det ju att regna !!
Vi givk hem och då stod det ett paket vid dörren.
Muggarna från Linda har kommit !!

De är om möjligt ännu snyggare än vad jag hade trott !! Stora härliga muggar som jag kommer att använda tills de faller i bitar.
Mitt humör höjdes en del kan jag lova !!


Helt underbar design.







Stora och rymliga innuti.

Så jag tänkte ladda om batterierna lite med en kopp T. Fick ju som sagt en fin present av T (människan alltså) häromdagen.


Ett riktigt gott T, och två tsilar. Denna modellen är helt klart min favorit !!



Muggarna kommer från Beauty Inside Out. Så passa på för de säljs till en mkt bra pris !!
Helt klart mina nya favoriter i koppväg !!
Linda var även så snäll att hon skickade med en liten sak som jag ska få lotta ut här på bloggen......om jag inte behåller det själv.....mohahhahahaahhahha !!
Nä då, jag ska lägga upp den lite senare.

Blir att se lite serier och bara glömma allt annat.

Vi höres !!

Kommentarer
Jennie skrev:

Riktigt snygga koppar och du tog en av varje, fint.



Ha det super Kram

2009-08-20 | 16:10:15
URL: http://jewi.blogg.se/
Linda skrev:

Åh vad roligt att du tyckte om dem gumman!

Fina bilder var det ju här med=)=)

Ja en liten grej fick du med,gör vad du vill,hihi raring;)Alltid lika roligt att glädja ngn annan!

2009-08-20 | 17:57:21
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback