2009-08-11 | 10:38:59

Att klä sig själv.

Morgonstund har mörka moln på himlen.
Än så länge skiner solen igenom, men jag tror vi får lite oväder här snart. Lite skönt med regn, då kan jag vara inne och pyssla med allt som inte blivit gjort dess härliga sommardagar.
Hade funderat att springa ner på stan en sväng också, kanske "hitta" något fint. =0)
Jag känner lite panik inför det faktum att jag nu måste klä mig själv varje dag. Innan har jag ju i flera års tid plockat på mig blåstället och sedan begett mig till jobbet. Nu måste jag varje dag hitta kläder som funkar.

Hm kanske blir det blåstället ändå??


Denna hära från Gina blev jag lite smått förtjust i. Dock känns priset lite mkt för att vara Gina.
Kanske måste gå in och klämma och känna lite på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback