2009-08-14 | 18:16:47

Fiberwig.

Jag var i desperat behov av en ny mascar häromdagen. Så jag sprang ner för att köpa en ny.
Tänkte att jag skulle prova  Fiberwig som jag har läst och hört mkt om.
Vilken besvikelse. På mig fungerar den inte alls. Eller jo den fungerar så tillvida att man får inte "pandaögon" om man somna tex. Och den släpper verkligen inte om du inte använder varmt vatten. Så på så sätt är den bra.
Men alltså jag fick använda den fem varv för att mina ögonfransar skulle komma fram hyfsat. Jag fick varken tjocka eller långa fransar och fem varv känns det inte som om man ska behöva använda en mascara för att få lite färg.
Kan tänka mig att om jag någon gång skulle bli brun en sommar skulle den vara bra till "sommarögon", ni vet en lätt lätt make.
Nope jag är inte imponerad, så det blir att köpa en ny mascara igen. För denna fungerar inte alls på mig !!



Inga false lashes här inte !!

Kommentarer
Linda skrev:

Ja,absolut jättegärna låna hur många du vill;) Länka gärna till butiken då med.

När du lägger ordern sen,skriv gärna din bloggadress i kommentarer rutan i shopen,så kanske det trillar med ngt extra som du kan lotta ut i bloggen;)



2009-08-14 | 18:22:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Erica skrev:

åh, jag som hade tänkt köpa den.. kanske ska låta bli då.. :p



Sv; Det tror jag också, mycket känslosam och så! Jag längtar otroligt mycket efter november! gör inte du?

Titta mer än gärna in i min Twilight-saga kategori i bloggen, där finns allt och lite till :)



kramar

2009-08-14 | 19:13:38
URL: http://ericaarebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback