2009-08-04 | 22:02:53

HM-kärlek.

Jag är helt slut i kropp och knopp. Egentligen inte gjort ngt särskilt idag, en oplanerad resa till Lule. Inte så mkt annat.
Fick någon slags allergisk reaktion idag, massa utslag på halsen och lite på armarna. Gick över på någon timma och jag mådde aldrig dåligt så. Vad det kan vara har jag ingen aning om. Sånt som händer antar jag.

Nu blir det soffmys med nyaste Sofis Mode, en kopp T och en sockerkringla. På trean går en lagom intressant film, man kan se den, men det gör ingenting om man somnar och missar vad som händer !!


Mitt kvällsmys.

Hittade inte så mkt i Lule, förutom en superhärlig oversized collagetröja från HM. Att den har ett tryck som gör att den ser gammal ut känns bara ännu mera rätt. Påminner om några tröjor jag hade när jag var liten.
Jag såg den och insåg att jag bara var tvungen att ta med mig den hem. Tog med alla storlekar in i provhytten, bara för att vara säker !!
Så nu kan jag kryssa det från min lista av have-to-have. Lovely !!


Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback