2009-08-29 | 12:16:48

Hunderi.

Idag regnar det utanför mitt fönster. Ganska härligt tycker jag. Ska precis åka iväg och träna med hundarna.
Var iväg en sväng igår också. Var super peppad, ja både jag och hundarna.
Eskil fungerade en stund, sen blev det lite väl mkt och han började svammla. Då fick han ligga brevid och titta på medans jag tränade Diesel. Sedan körde vi ett lydnadspass Ekke och jag, fungerade super !!

Med Diesel var det mkt som var bra och annat så inte alls var sådära jätte bra. Tyvärr låg vädligt mkt hos mig då jag var så super peppad att träna igen, att jag nog begärde alldeles för svåra saker av honom. Hans inställning var bra hela tiden och det är då det viktigaste.

Så nu beger jag mig ut i regnet en sväng !!

Vi höres !!

Kommentarer
Anonym skrev:

Hej!

Vilken supersnygg blogg du har!

Jätte fin design!

Vad gör du då? :)

2009-08-29 | 13:00:55
URL: http://pimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback