2009-08-25 | 20:06:21

Lite huvudstadsshopping.

Så vad har då jag och mamma gjort under helgen.
ja, självklart har jag shoppat en hel del. Kändes som om det var sista gången i mitt liv som jag skulle ha pengar att slösa. Haha riktigt så farligt är det det väl inte, men jag tituleras ju numera fattig student.
Enbart shopping har det väl inte blivit, vi har strosat lite i Gamla Stan, ätit på Ben and Jerry´s of course !!
Vi började följa med turisterna, de öppnar ens ögon en hel del. Saker som jag aldrig sett förr uppenbarades sig framför mina ögon.
Vi har ätit gott, fikat mkt, men framförallt har jag fått en helg ensam med min mamma.
Jag behövde det !!


Tänkte ju visa lite av de jag har köpt, men det är ngt fel på min kamera. Den slutade fokusera, så tillslut gav jag upp. Några bilder blev det, så ni får hålla tillgoda med dessa.


I höst är det VI mot världen.




Vi ramlade in i en butik som hade halva reapriset på alla skor. Dessa fick jag av min kära mor. Jag tror minsann hon försökte pigga upp mig. I löv them !!


Halva reapriset, JA tack !!




Black or white ??


En självklarhet när jag åker ner till huvudstaden.


Samma här !!

Sedan la kameran typ av. Detta är sista bilden innan jag gav upp. Ser ni vad det är ??



Som sagt det var skönt att komma bort. Bara få vara med mamma och vara mig själv.
Om det ändå inte vore så sjukt läskigt att flyga !!

Tack älskade mamma !! För att du ville följa, för att du bar allt, för att du lyssnade och för att du är du och du är MIN !!

Kommentarer
Kristine skrev:

Alla skor är fina på såna där små dockfötter!

2009-08-25 | 20:48:30
Johan skrev:

Jätte fina skor :)

2009-08-26 | 18:31:18
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback