2009-08-26 | 17:55:28

Min Bayswater.

Jag har ju länge sagt att jag är sugen på en Bayswater. Var och pillade på dem även nu när jag vara nere i Stockholm.
Förnuftet tog dock över. Svårt att motivera ett väskköp när man vet att man inte kommer att mer än 4000 kr i inkomst varje månad.
Mamma tyckte jag skulle lägga av en liten slant varje månad, så kan jag med gott samvete köpa mig en väska sen.
Jag köpte ju då ingen stor bayswater, men en mini en !! En nyckelring. Så jag har något vackert att titta på under långa tråkiga skoldagar. ;0)











It´s thoose small things life, that makes us smile !!


Så nu kan jag iallafall säga att jag är ägare till en Bayswater !!
Det ni !!
=0).

Kommentarer
Camilla & DeNiro skrev:

Jamenvisst, jag prövar gärna att fota en vit vovve som omväxling :) Kan bli en spännande utmaning! Jag är ledig den här veckan ut, sen börjar jag jobba dagtid. Hör av dig på sms när du kan, du har ju mitt nummer :)

2009-08-26 | 18:13:10
URL: http://camillan.bloggagratis.se
N Bitchie skrev:

Vad kul att höra! :)

2009-08-26 | 18:45:15
URL: http://nbitchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback