2009-08-13 | 10:23:54

Morgon-spårning.

Så har jag varit och spårat med lilleman. Det var inte kul då klockan ringde klockan åtta, jag somnade vid halv tre nämligen. Nåja det var bara att släpa sig upp. Ute hade det redan hunnit bli varmt.
Han spårade ok. Vissa stunder var han klockren, klarade tex vinklar och återgångar utan problem. Men vissa stunder var det mest bara svammel. Nu kan det ju vara så att han hann bli ganska så trött. Vi var långt inne på Heden och fick gå tillbaka en sväng för vi hade glömt pangaren. Så det blev en hel del springandes i djup sand.
På skottet så var han lite samma som förr, går för att leta dummy men nu går han på ekot. Gjorde om och gjorde helt rätt !!

Som sagt vi får väl se hur det går på lördag. Går det som idag är jag tveksam att vi får våran etta. Ska dock inte ut och spåra ngt mer innan nu, han ska vara pigg och fräsch !!

Nu ska jag äta lite frukost och sedan ska jag bege mig till stallet. Vaknade idag och kände inte av det i kroppen. Tänkte att hm ja kanske inte är så dåligt tränad iallafall.....tji fick jag när jag började gå i skogen så kände jag av det på insidan av låren, fileérna i ryggen och axlarna.
Änåd längtar jag dit i massor !!

Nu kom pappa, så jag ska gå och vara lite trevlig !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback