2009-08-29 | 15:41:41

Rachel Zoe and the Oscars.

Sitter i soffan och ser The Rachel Zoe project. En kopp T finns självklart med i bilden, utanför regnar det och det smattrar så härligt mot rutan.
Jag älskar den serien. Och idag handlar det om förberedelser inför Oscarsgalan. Ooooo alla snygga klänningar, alla vintage smycken och all glamour.
Love it, love it !!
Men stackarna vilken press de har på sig och så mkt det är att tänka på. Jag har aldrig insett vilket jobb som ligger bakom alla snygga röda mattan moments.

Ikväll är jag bjuden på kräfskiva. Ska bli så kul att umgås vi tjejer och svammla allt vi vill. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran och föreviga lite roliga stunder. Kollade igenom alla bilder jag har på datorn och även om det finns MASSOR med bilder där, så saknar jag riktigt fina bilder på mig och mina vänner.

Man skulle bara ha haft en egen Rachel som plockade fram en grym kräftoutfit !! =0).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback