2009-08-12 | 09:51:19

Regn eller smutsiga fönster ??

Såklart regnar det ute idag. Eller jag tror att det regnar iallafall. Jag har ganska så skitiga vardagsrumsfönster så man kan bli lurad ibland. Men till mitt försvar så vill jag inte hänga ut från sjunde våningen för att tvätta dem !!

Jag hade tänkte börjar dagen med en cykeltur för hundarna, men måste gå ut och kolla vädret först. Småduggar det bara så är det ju ingen Big Deal, men om det regnar på rätt bra så är det så svårt att se vart man cyklar.
Sen ska jag ju rida idag !! Och då får det vara vilket väder det vill !! Hade tänkt att jag och prinsen skulle ut och känna lite på varandra. En skogstur är ju perfekt !!

Först lite mat i magen och läsa lite mejl och  dylik.
Förresten kolla in detta inlägg från Kling, osminkade supermodeller, ganska härliga bilder i svartvitt.

Kjam !!

Kommentarer
Anna-Sara skrev:

Lyckliga du som får rida! Det kan jag verkligen längta efter. Red förut och skötte även en häst en tid, nu är tiden tyvärr alldeles för knapp.

Ska du sätta dig i skolbänken? Vad ska du läsa?

Kramar Anna-Sara

2009-08-12 | 10:48:41
URL: http://www.arcticgolds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback