2009-08-12 | 11:32:48

Tunga moln, det får går ändå !!

Det gick bra att cykla. Vovven skötte sig utmärkt och vi höll ett ganska så högt tempo. Skönt att veta att de är trötta vovvar som ligger här hemma när matte är i stallet.
Molnen hänger ganska tungt över himlen, men lite regn har väl inge dött utav ??!!

Jo just ja. I helgen ska vi gå två Ökl-spår med Diesel. så det blir att lägga ett idag som vi ska gå tidigt i morgon. Både proven går tidigt på morgonen och jag är lite osäker på om vi spårat så tidigt förr, så det blir att prova i morgon. Sedan ska han få vila fram till lördag. Det är två fasta prov så nu är det bara att hålla tummarna !!

Nä nu ska jag bege mig till stallet.
Vi höres !!


Kommentarer
Anna-Sara och Wilda skrev:

Jag och Wilda är era största fans på lördag. Jag håller tummarna så de vitnar!

Kramisar Anna-Sara

2009-08-13 | 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback