2009-08-27 | 16:31:26

Buss minsann.

Kom just hem från skolan. Åkte med bussen för första gången. JAg vill lova att det var svårt att hålla ögonen öppna hela resan. Jag tror jag kommer sova många mil de närmsta två åren.
Idag gick vi igenom lite mera vad utbildningen går ut på. Och det känns fortfarande super. Fick veta att vi kommer bli diplomerade massörer efter utbildningen. Det togs emot mkt positivt av mina när aoch kära, och mamma, pappa och Maria har redan anmält sig som "offer". =0)

Beställde en bok igår, och idag har jag en hel bunt till som jag måste skaffa hem. Det är dyrt med litteratur, men i princip alla böcker kommer vi använda under båda två åren, och sedan i arbetslivet. Man får helt enkelt se det som en investering.....hm tja det låter ju bättre iallafall !!
I övrigt är det mkt pratiskt, både ute på olika arbetsplatser men även i läradet. Som det ser ut nu har vi EN enda tenta, det är väl både och kan jag tycka. Jag är ganska teoretisk av mig och tycker om att råplugga. Grupparbeten och projektarbeten är jag lite sämre på. Jag får helt enkelt hoppas på att jag lär mig under resans gång.

Nä nu måste denna tanten vila en stund.

Vi höres !!

Kommentarer
Pigge skrev:

De får vackert ställa sig i kö för jag var först!



Kjam

2009-08-27 | 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback