2009-08-03 | 23:57:11

Beställning LaRedoute.

Sitter och knappar in en beställning på LaRedoute.
Hey jag varken snusar, röker eller knarkar, så jag kan väl få shoppa tänkte jag !!

Ramlade över dessa skor och jag tror jag blev lite kär.
Hoppas de är lika snygga i verkligenheten. Perfekta till höstens klänningar, kjolar och jeans. Typ till allt. =0)
349 :- känns som rena fyndet !!

De finns även i svart, så jag blev lite osäker. Tror dock att det blir ett par bruna för min del.
Jag hoppas även att de är som folk skrivit, lite små i storleken och trånga runt vaden.
Då borde de ju passa mig perfekt !!


Sen blev jag sååååå sugen på denna väskan.
Men jag tror jag håller i plånboken lite här.
Suuuuuugen dock !!

De har en MASSA andra riktigt snygga väskor, jag törs nästan inte ens kolla in alla !!
Dock betsäller jag inga kläder därifrån, lite osäker på storlekarna så jag fegar lite.

Klickade även hem dessa söta vantar, tror de kommer passa fint till min kappa i höst !!

Luffarvantar !!

Så nu var beställningen skickad, nu är det bara att vänta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback