2009-08-30 | 19:11:03

Kalahatten.

Vilken härlig dag det har varit !! Såg i början ut som om vi skulle få gå i regn, men solen sken hela vägen upp och ner.
Jag var så duktig att jag tog med mig kameran. Ganska typiskt mig att komma ihåg hur roligt det är att ta kort, när sommarens härliga ljus är borta. Tog runt 200 bilder, tyvärr blir ju inte alla så bra. Men några hyfsade fick jag ihop iallafall !!


Bästa vännerna.





Bergsgeten Diesel.






Älskade pappa.


Bergsget nummer två, herr Eskil.








Eskil tar igen sig efter klättringen.





Lite fika efter all klättring.


Matte fick oxå lite fika.



Diesel.




Underbar utsikt.


Eskil har vinden i sitt hår.





Diesel med sin älskade "moffa".





Du är bäst !!





Ursch !!


Thihi.





Eskil prövar sina "vingar".


Och njuter av livet.



Phu det var några av dagens bilder. Nu ska jag ta mig ngt i magen och sen ska jag visa er hur roligt det kan vara att vara goldenägare !!


Kommentarer
Linda skrev:

Ah heeelt underbara bilder verkligen!

Ser så mjuka o gosiga ut!

Har du sett mina nya termomuggar o tesil jag fått in i shopen?Spana in vettja,under kategorin termomuggar..

2009-08-30 | 19:20:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/
kristine skrev:

Du är så lik din pappa!

2009-08-30 | 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback