2009-08-17 | 13:13:36

Zombien är tillbaka.

Första arbetsdagen, och det känns inte som om man har haft någon semester alls.
All energi som jag kännt under de senaste veckorna är helt väck !!
Jag är tillbkaka i zombiestadiet och ingenting är roligt. Att åka till hästen känns nu bara jätte jobbigt (ta inte åt dig Theres.). Jag fattar inte varför det är så, känner mig nästan som om jag blivit deperimerad. Och det tror jag inte man kan bli på några timmar.  Dock har ngt sugit musten ur mig och jag hatar att känna såhära !!

Nu ska jag iallafall åka till prinsen, för jag vet att när jag väl sitter uppe på hästryggen som kommer jag le med hela ansiktet.
Det är bra terapi det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback