2009-12-11 | 09:35:39

11 december.

11 december och bara 13 dagar kvar till jul. (visst har jag räknat rätt då)
Jag är helt ledig hela helgen, inga måsten eller uppdrag. Ska bli såååå skönt. Ska lussebaka, slå in julklappar, pyssla på lite här hemma. Hoppas att kunna känna lugnet lite.

Dagen idag är dock lite mera händelsefull.
Idol-final ikväll, jag är lite kluven om jag hejar på Kalle eller Erik. Jag har ju varit lite småkär i Erik hela hösten, jag tycker lixom att han har DET. Men Kalle har verkligne vuxit på mig, och skulle han bara klippa sig så skulle jag nog kunna digga honom.....haha.
Innan det ska jag gå till kyrkan och se Luciakröningen, Charlotte hade varit där ifjol och hon sa att det var hur mysigt som helst. Dock brukar det vara sjukt mkt folk där, så man måste gå dit i tid. Hoppas iallafall att det blir riktigt mysigt.
Hade tänkt hinna baka saffrans-skorpor och kanske muffins idag också. Sen har jag en del hemliga uppdrag jag måste utföra, kan inte skriva vad här eftersom många nyfikna läser. Men en sak hoppas jag lite extra på, att det ska gå att ordna och att det ska bli bra. Håll tummarna för mig ok ??!!

Håhå såg att en butik redan öppnat så jag ska kasta på mig lite kläder och bege mig ut i världen. Igår satt jag ju i princip bara framför datorn hela dagen, kände mig som en eremit typ.

Ha en underbar fredag alla !!



Har ni sett så liten och söt sak jag ägde för två år sedan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback