2009-12-23 | 08:55:10

Dan före dopparedan.

Idag är det minsann dan före dopparedan.
Jag börjar inte förrän klockan tre, men hade tänkt slå in de sista julklapparna, handla julmaten med mamma och mysa lite framför granen.
Första ska jag börja morgonen med en kopp varm choklad, för ute virvlar snön fortfarande, den har hållit på i snart två dygn. Hundarna är lyckligast i världen och vill bara vara ute och skutta (för de skuttar verkligen).

Jag är ledig i morgon på självaste tomtedagen, och på juldagen. Skönt då hinner man landa och "leka" med klapparna man fått. Skit jag borde ha önskat mig en barbie eller liknande så jag verkligen hade haft ngt att leka med på juldagen. För hm jag tror inte jag har önskar mig några lekbara julklappar.

Har du ??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback