2009-12-02 | 22:07:50

Effektiv.

Jag har hunnit med att skriva på den andra uppgiften, baka tre sorters tryfflar, åka ut till Munkis och säga hej. Dammsugit, diskat, duschat, packat och sett lite Nigella. Phu jag börjar bli lite trött känner jag. Bra, för då kanske jag kan sova lite i natt iallafall.

Jag har gjrt saffranstryffel, vit tryffel med lime samt kaksmulstryffel. Jag tror de blev helt ok iallafall. Första gången jag vågar prova på det så, alla är vi barn i början. Bilder och annat skit får ni se sen. Jag ska krypa ner i soffan en stund och sen ska jag besöka John Blund. Måste dock vara uppe ett tag till eftersom det känns som om jag har glömt ngt.

Kjam !!




En av kakburkarna som skall fyllas med godsaker innan jul.

Kommentarer
Carro skrev:

Gud vilken tjusig burk ! :D vars har du fyndat den?

2009-12-03 | 23:47:11
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback