2009-12-07 | 22:18:19

Grattis till moster.

Det gick väl sådär med min handling, en andra del är köpt men sen när jag skulle köpa den tredje så träffade jag alldeles för mkt trevligt folk på Coop att jag helt glömnde bort det. Nåja det hinns nog med.
På tal om presenter, min moster fyller år idag, men vi grattade henne igår. Och som alla som läser min blogg vet, är jag numera fattig student (jag tjatar om det jämt och ständigt.) men det är ganska så bra för fantasin måste jag säga !!
Jag tog några av mina egentillverkade tryfflar, köpte en fin burk, lite fint papper. Och vips hade jag en present !!

 



Ingen missade väl att det var andra advent igår hoppas jag. På söndag är det redan tredje advent och lucia kommer med ljus i sitt hår.
Nu ska jag gå och ställa min lilla lampa på fågelsång kvart över fem.
Sov gott !!




Kommentarer
T skrev:

Hoppas du gillar din nya wake-up light! Jag HATAR den:) Det är ett förfärlig oljud på den, det har gått så långt att jag hatar fågelkvitter i dom flesta sammanhang. På tv, ibland rent av i skogen!!

Skrev om den i ett inlägg för länge sen. Hoppas att du får klara dig från hatet och njuta av pippisarna. Eller grodorna!

Puss

2009-12-08 | 07:40:34
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback