2009-12-07 | 17:25:01

Lotterivinst som leder till nyponros.

Hemkommen från skolan och jag borde verkligen sätta mig och plugga. Men jag har ingen ork eller lust till det. Mkt roligare att läsa bloggar och fundera ut julklappar jhu !!

På tal om ork, var ju på julfest med jobbet i lördags och är det något Coops julfester är kända för, så är det för sina bra lotteripriser. Jag brukar dock aldrig vinna de fina priserna utan bara billigt plastskräp typ. Men i år slog jag till på stort, en Wake-Up Light. Det roliga var att precis när Thomas berättade vad nästa vinst var så hann jag säga att en sådan har jag velat ha ett bra tag nu. Och jag vann !! Jag blev så glad att ja jublade rakt ut, haha.



Så nu kommer jag vakna upp varje morgon, fräsch som en nyponros och på ett strålande humör. Jag kan knappt vänta tills klockan ringer kvart över fem i morgon.....*host*
Att den sen ligger i en prisklass i runt 1000 kr och uppåt, gör bara ännu mera för humöret.

Vet ni vad, nu ska jag bege mig ut och fixa klart Lis julklapp. Den påbörjades i Stockholm, och ska avslutas här i Pite. Alltid bra att skjuta på skolan lite till.

Kjam !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback