2009-12-02 | 05:47:23

Ny julgranspolla.

Onsdag redan. Andra december oxå, betyder ny lucka att öppna !!

Måste bara få visa vad jag har fått av mamma. Jag brukar få en julgranspolla (pummla, kula ja vad ni vill.) av min kära mamma varje år. I år fick jag en på nåder, jag var tvungen att julpynta.
Jag tror det tog emot för henne, men i år fick jag denna fina !!


Glittrig och alldeles rosa.

Jag är ganska traditionell av mig när det gäller min gran. Rött och guld, men jag blandar gärna in några små speciella saker. Det göra lixom granen lite mera spännande. Så denna kommer bli perfekt. Nu vill jag bara plocka upp granen också, så allt är klart. Men det får bli nästa helg, har inte tid innan.

Dags att göra sig klar för skolan och läsa era bloggar.
Kjam !!

 


Kommentarer
Kristine skrev:

Ingen gran förrän dan före julafton! Nån måtta får det väl vara =)

2009-12-02 | 07:52:41
Anonym skrev:

Vill ju inte förstöra nöjet, men det ser faktiskt ut som en dildo..

2009-12-03 | 08:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback