2009-12-18 | 18:46:10

Ops I did it again.

Hunnit med staden med mamma, handla, göra en morotskaka som inte ser ut som den ska samt tryffelmuffins. Sen har jag precis varit ute med hundarna. Jag var tvungen att träna lite igen. Jag måste verkligen hålla hårt i mig själv så jag inte kör slut på dem direkt. Men det är ju så roligt !!
Diesel fick göra stopp med dirigering till höger och vänster, han gick som klockan !! Samt lite närsök och det fattade han direkt.
Eskil körde lite svårare enkel markeringar och som han laddade, och som han sprang ut för att hämta. Söta lilla galenpannan min. Han funkade klockrent han med.
Så nu sitter jag här med ett fånigt leende på läpparna och funderar om jag ska gå ner och hyra mig en liten film.

Vad gör ni en kväll som denna då??

Kommentarer
T skrev:

Uj, jag kom just från prinsen och nu ska jag ägna min fredag åt städning. Känns upplyftande att börja med det tjugo i nio på kvällen men det finns inte tid nån annan gång :(

2009-12-18 | 20:40:02
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback