2009-12-10 | 10:59:17

Presentkort och nyheter hos Tefrossa !!

Hm tja alltså, jag hann med att lägga en order från Tefrossa först (du sa att jag fick !! ) Jag blev så väldigt nyfiken på Greenbos, aldrig hört talas om, så självklart måste det ju provas !! Men när man beställer därifrån går det ju itne att beställa bara en sak, så några andra saker följde med. Ops !!
Sen såg jag att hon har börjat med presentkort, helt genialsikt om du frågar mig !! Om man inte vet vad man ska ska köpa åt en teälskare kan det väl inte bli mer rätt i mina ögon. Eftersom det finns ju både T, förvarningar och annat hos Tefrossa.

Nä nu ska jag sätta mig ned, hopaps att det inte tar så lång tid, för jag har en del andra saker som måste fixas idag. Har iallafall köpt mig själv en belöning, som jag inte får röra förrän rapportern är klar och skickad. Jag drivs sååååå av exogena saker att det är sjukt.


Närmare än såhära kommer man inte en Starbucks Chai hemma.

 
Nu kör jag hårt ett tag så synes vi senare, vinnaren är dragen så den ska jag publicera också !!

 


Redo för hårt plugg !! Och nej gylfen är inte öppen, den är trasig, men jag tänkte lufta lite när jag ändå bara är hemma. Moahhahaha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback