2009-12-08 | 06:07:46

Varde ljus.

Hm jag tror att lampan fungerade lite faktiskt. Jag vaknade av mig själv innan klockan och kände mig inte alls som en klubbad säl. Fast det kan ju ha varit en engångsföreteelse, måste prova igen imorgon !!

Idag ska jag och Charlotte hålla vårat pass på skolan. Ni vet uppgiften som jag inte alls tycker om. Ska bli skönt att göra bort den, men lite jobbigt för vi kommer träna i över två timmar idag. Två Corepass var det minsann oxå, så jag kommer ha en sexpack innan dagen är slut, de ni !!

Sen vill jag påminna er om att TÄVLINGEN om muffinspaketet snart är slut, så ta chansen och gå in och skriv en kommentar. Vad har du att förlora lixom ?? Den rosa slickepotten är hur söt som helst, iallafall i mina ögon.



Kommentarer
Emmeli skrev:

haha, ja det var tider det ;)



Men alltså, jag vill vinna det där!

Vilket inlägg tävlar jag i? :)

2009-12-08 | 07:43:42
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
¨Pigge skrev:

Jag vill vinna den till min flickvän hon gillar att baka!

2009-12-08 | 08:11:07
Micke B (jennies du vet) skrev:

vill oxå vinna en,,ingår leverans???

2009-12-08 | 16:36:47
moster vava skrev:

Jag har ett jättebra recept på muffins med After eight i som du kan få receptet på som du kan få om jag vinner.

Ps: Jag bara skojar du får det ändå. Ds

2009-12-08 | 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback