2009-02-07 | 09:59:39

-20 men kallare på marken.

Som vanligt gick min plan att kliva upp super tidigt, i stöpen.  Just nu har jag tre gula monster här hemma, varav två st sov gott med mig i sängne när jag klev upp.....och en av dessa var inte min egen..... ;0)
Kallt är det idag -20 och säkert lite till. Vi bor ganska högt upp och av någon anledning så är det alltid någon grad varmare här hos oss än "nere" på marken.
Jag ahde faktiskt tänkt slänga på min kläderna och springa iväg en sväng. HAde tänk fixa en lite överraskning åt R, just bara för att han är världens bästa R !!
Sen blire nog att ta de ganska lugnt, hade tänk gå en lång prommis med dogsen men kylan gör att de inte känns så lockande.
Mamma skulle av in till stan senare idag, kanske blir det att häng apå där. Kanske får man sig en fika. ;0)

Vi höres !!

Kommentarer
Pigge skrev:

Om du försöker göra mig katastrofalt super nyfiken så lyckas du ganska bra!

2009-02-07 | 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback