2009-02-26 | 10:00:28

Bli besprutat av en vindruva.

Redan torsdag, i morgon är det fredag och sedan är det helg igen !!
Vad hände ??
Känns som om de var i förrgår jag och M satt och pillade med hemsidan, hon sprutade vindruva på mig och myntade uttrycket isbergers.
Ibland hinner man helt enkelt inte alls med.
På tal om hemsidan så var jag ju hos M i tisdags för att fota, jag hade laddad upp med stativ, båda objektiven och täckisar. Dock fanns det inget batteri i kameran !! *suck* Nu är ju M mkt bättre på att ta kort än vd jag är, men jag vill ju lära mig och ljuset, vilket ljus det var (M har hjärntvättat mig lite.). Nåja jag fick agera "få hundarna att se bra ut" människa. Det var inte det lättaste vill jag lova. Både jag o M krälad ei snön, jag hoppade, tjoade, tjimmade och försökte vara så roligt som jag bara kan. Det resulterade inte i några bra ståbilder, men hyfsade porträttbilder, iallafall på Eskil och Dex. Disseman har en tendes att tappa sitt uttryck lite. Nästa gång ska vi dock vara tre, för det behövs många händer med i spelet.
Jag funderar även om ja skulle gå in och göra allt ocentrerat oppa hemsidan, jag vet ng som skulle bli GALEN !!

Det blir ingen tandläkare idag, någon annan stackare behövde min tid akut, och självklart ställer jag upp. Sen så kanske det var bra för mig åsså, eftersom jag har lite svårt att öpnna hela munnen. Det är dock mkt bättre idag och jag kan nog äta ngt annat än flytande.

Solen skiner idag också, tempen är.....vänta.....typ nollgradigt.
På schemat just nu är det hundprommis, frukost och lite Private Practice. Ska på stan med mamma lite senare.
Dammsuga och skura ska de nog oxå göras samt försöka plocka ihop alla kläder som bara förökar sig av sig själv här i läggan. :0)

Hoppas alla får en soligt fin dag !!

Kjam !!


Bobban I need photoshop !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback