2009-02-06 | 10:25:10

Den döda klockan.

God morgon !!
Tanken var att vi skulle kliva upp klockan nio och bege oss till gymmet. R måste dock ha stängt av klockan eller ngt, för jag vaknade klockan tio av två glad voffs.
Själv har jag en grym träningsvärk från Yoga, mina stackars obefintliga muskler värker som bara den. Jag inbillar mig säkert, men jag känner mig lite starkare i bålen redan. Kan ju vara så att jag bara lyfter rätt nuförtiden.
Nåja nu hörde jag att brevis kom med ngt spännande till mig, efter kollen av brevlådan blir det mysfrukost med R och sedan är det bara att göra sig klar för jobbet. Skönt att vara ledig i helgen. Det är tyvärr inte R, men jag tror ja ska lyckas fylla dagarna med svammel ändå !!

Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback