2009-02-26 | 21:41:32

Dessa utropstecken !!

Jag vet inte varför jag använder utropstecken så ofta, det är nog någon slags sjuka.

Hemma från innebandyn, idag blev de tufft, fick spela mot ett annat gäng som sprang som idioter. Man ska ju tydligen springa när man spelar. ;0)
Skita kul som vanligt men helt plötsligt tog de fram en FOTBOLL, jag kände hur jag förvandlades till en av hundarna i Bolt.
Boll, boll !!
Jag saknar verkligen fotbollen, men ja får helt enkelt nöja mig med innebandy, det är ju en boll inblandat iallafall.

Sandra och jag pratade om att ta en prommis tillsammans, tyvärr funkade de inte i helgen men nu ska jag minsann se till att de blir av.

Duschen nu, sen sova, börjar tidigt och jag känner på mig att de kommer bli tungt att stiga upp.

Sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback