2009-02-25 | 13:15:54

Golden Retriever, en blodtörstande best !!

Vi var på en prommis på heden.
Den slutade i en sprucken läpp och nack-huvudvärk för matte. Vem sa att en golden var en lugn och fin familjenhund ??
Snarare en blodtörstande best !!
Diesel knockade matte så hon föll blödandes till marken. Lagom groggy släpade hon sig till bilen för att vingligt köra hem.


Haha riktigt så var de nog inte, iallafall inte att Disse knockade mig med flit, men blödande till marken föll jag.
Fläskläpp och skallebang minsann !!

Duschen nu !!
Haha ni borde verkligen se hur jag ser ut. ;0) Försökte ta kort på mig själv men ja ser mest mongo ut och man ser knappt läppen.

Ha en bra dag !!



Besten strax innan han ska flyga på sitt ikke ont anande byte !!

Kommentarer
Anonym skrev:

Jättefin bild på monstret dock!



Kjam

2009-02-25 | 17:17:12
Anonym skrev:

Du vet väl vad man säger, "I de lugnaste vatten..."

2009-02-25 | 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback