2009-02-04 | 23:37:05

Innebandy=Me happy !!

Vet ni vad ??!! Jag ska få börja spela innebandy igen !!
Gissa om att det sitter en lycklig flicka här just nu !!
Allt började med att jag träffade Sandra på gymmet. Vi hann prata en lite stund sen började min yoga. Efteråt så sa R att hon hade frågat om han trodde att jag var intresserad av att börja spela i deras korpenlag. OM JAG VAR !! Hon ringde lite tidigare ikväll och nu är det bestämt. Varje torsdag tränar de, och nu i vår är det inga matchen men det börjar om till hösten.
ME SOOOOOO HAPPY !!
Har verkligen saknat lagidrotten massor, spelade ju lite innebandy i ett korplag för några år sedan. Det var sjukt kul och jag vara ganska deppad när vi slutade.
Så jag blev helt super duper glad när hon frågade mig !!
Sen så peppad ehon mig att åka till ridhusträningarna som bruks har på söndagar, kanske ska man tordas dit iallafall. Vi sa att de är ju alltid lättare om en ska åka, då känner man sig ju lite tvingad att åka själv. *skratt* och det är ju alltid bra.

Nu blir det sängen, och det är en mkt nöjd Jenny som kryper ner.

Sov gott !!

Kommentarer
Camilla & DeNiro skrev:

Vi är ju i ridhuset varje söndag, å vi ser gärna att ni kommer också!! Alltid roligt med nya ansikten! Ses på söndag då?? ;)

2009-02-05 | 01:28:21
URL: http://camillan.bloggagratis.se
T skrev:

åååh vad roligt gumman! Kul med lite action till en svältfödd tös. Jag måste vänta med att köpa kort till mig tills jag har lite pengar, vid lön alltså. Men sen drar det igång.



Puss!!!

2009-02-05 | 09:30:19
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback