2009-02-17 | 15:45:28

Kameralek.

Det blev minsann att ta lite bilder. Skulle vilja ut, men de är liiiite för kallt för att man sk kunna vara utan vantar en längre stund. Känner dock även att jag måste köpa mig ett mellanting när det gäller objektivet. Detta är grymt bra när man orkar hålla i det. ;0) Stativet är en kär vän, men ibland så funkar det lixom inte med situationen. Ska börja kolla runt lite, så får vi se när lönen säger att det är ok.

Pojkarna ligger här vid dörren och sover, de snarkar högt och ljudligt !!


Diesel lyfte lite på ögonbryna när jag kom krälandes.


Eskil han lyfte inte ens ett hårstrå !!



Sedan försökte jag ta en bild på mina älskade jeans-leggings från Vila. Men det avr svårt, kanske lägger ut en bild där jag har dem på mig sedan. Helt otroligt sköna och supersnygga till allt !!
De är lite mera stentvättade än på bilderna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback