2009-02-06 | 20:23:49

Lite hundträning och T.

Direkt när jag kom hem från jobbet tog jag ut hundarna en och en. De fick göra sitt och sedan tränade jag lite med dem. Apportering samt lite lydnad. Eskil och jag tog en liiiitet steg framåt tillsammans i lydnanden. Diesel segade på lite i början, men när dummyn kom fram blev han super taggad. Lite lydnad och några linjetag. Sedan fick han göra ett litet sök med en dymmy som försvann i snön under Eksilträningen.Klarade han finfint. "Sök, sök, sök, sök" funkade faktiskt, han stoppade ner näsan direkt !! :0)
Nu hade jag tänk se lite Let´s Dance och mysa på. Köpte ett nytt T på Coopan idag, jag kund einte låta bli. Det lät så himlans gott och asken var så himlans söt !! I´m a bad girl, I know. Plus de var ju ekologiskt !!
Nu hör jag att Let´s Dance har börjat om.

Vi höres !!


Kommentarer
Camilla skrev:

Ååå jag älskar allt som innehåller rabarber. Å i kombination med vanilj kan det ju inte vara annat än mums!

2009-02-06 | 22:47:17
URL: http://camillan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback