2009-02-28 | 11:06:39

Magknip och önskningar.

Nu får jag magknip igen, tänker på utställningen som går om en vecka. Varför ska just jag ha blivit berikad med en sådan nervositet ?? Jag är ju rädd för allt, värre än Lille Skutt i Bamse.

Jobbet kallar snart. Vet ni vad jag hellre skulle göra. Antigen så skulle ja ta en sparktur med de gula, eller så skulle ja ha åkt till M, beundrat hennes nya kamera och tvingat henne att vara med mig.
Dock är det inget alternativ som är möjligt. Jag måste till jobbet, bra med pengar idag och jag verkar behöva mer och mer av dem, hur de nu kan komma sig. Täckbyxor borde bli nästa investering.

Nu ska jag lyssna lite på musik medans jag tar på mig ett ansikte.

Ha en bra dag !!


Kommentarer
Carro skrev:



Så du bloggar också:) Här ska jag allt kika in oftare!

Så du ska på utställning? Vem ska ställas och vart är det?



Huset vi bygger har vi ritat själva men det är Villa Varm som har gjort väggarna. Jag tror också att det kommer bli grymt bra när det är färdigt:)

2009-02-28 | 12:03:19
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback